نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دلسردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام | بیرانوند در ترکیب اصلی فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد
سرخط خبرها

غایبان پرسپولیس مقابل پیکان| کار سخت گل‌محمدی در روز نبود گلزنان بازی رفت!

  • کد خبر: ۱۰۷۰۶۰
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
  • ۱
غایبان پرسپولیس مقابل پیکان| کار سخت گل‌محمدی در روز نبود گلزنان بازی رفت!
پرسپولیس در شرایطی مقابل پیکان قرار می‌گیرد که گلزنان بازی رفت خود را در اختیار نخواهد داشت. سرخ‌ها با این مصائب به دنبال بازگشت به صدر جدول هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، چهارشنبه شب پرسپولیس با بازی مقابل پیکان به لیگ برتر باز خواهد گشت و در این مسابقه میزبان خواهد بود. دیدار دو تیم در بازی رفت به میزبانی پیکان و با نتیجه ۳ بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافته بود که گل‌های پرسپولیس در این بازی توسط؛ مهدی ترابی (دقیقه ۱۷)، عیسی آل‌کثیر (دقیقه ۶۴) و علی شجاعی (دقیقه ۹۴) به ثمر رسیده بود و تک گل پیکان نیز در دقیقه ۸۰ توسط کوشکی از روی نقطه پنالتی به دست آمده بود. نکته جالب اینکه هیچ کدام از گلزنان این بازی در ترکیب اصلی تیم‌هایشان در بازی برگشت حضور نخواهند داشت. عیسی آل‌کثیر مصدوم شده و ماه‌هاست بازی نمی‌کند، مهدی ترابی از این مسابقه محروم است و علی شجاعی دوباره نیمکت‌نشین شده و جایش را به سعید آقایی در ترکیب اصلی خواهد داد هر چند شانس این را دارد تا به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شود. در نقطه مقابل نیز علیرضا کوشکی هافبک خلاق پیکان در نیم فصل به فولاد پیوست و در بازی برگشت حاضر نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سروش
Italy
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
0
آدمین چی میزنی؟ گل دقیقه ۱۷ رو عبدی زد نه ترابی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->